søndag den 2. november 2014

Lux Shoppen: Bloggerpakke - Rotter

Jeg, eller nærmere dyrene, er i fuld gang med at teste indholdet af den blogger pakke jeg bestilte fra Lux Shoppen

Jeg valgte at bestille rotte pakken. Det er nemlig der dyr jeg har flest af :-)

Bare se her hvordan pakken såg ud :-)

Sådan var tingene pænt pakken i en gennemsigtig pose for sig selv.
Jeg bestilte en del andre varer osse. Når man så ikke ved og ikke kan bestemme hvad for nogen slags ting man vil have, så er det bare så fint at det er pakket sammen for sig selv.
Jeg ved godt I ikke helt kan se alt jeg fik med i min bloggerpakke.
Så jeg har da selvfælgelig taget flere billeder.


Fra venstre til højre fik jeg følgende:
En superlækker hængekøje af rigtigt god kvalitet. Jeg vil anbefale jer alle at prøve en hængekøje derfra mindst èn gang.
En sidde klods af træ, til at feste på træmmerne.
En pose med protein guf. Det er den øverste pose.
En pose med tørrede Fårkyllinger. Den nederste pose.
En foderskovl.

I de kommende indlæg vil I få billeder af hver enkelt ting ubrugt og i brug.
Der vil I osse kunne læse min personlige erfaring og mening om de forskellige produkter.
Nogen af tingene vil have et billede der næsten siger det hele :-)
Selvom det er en pakke beregnet til rotter, så har deguene fået lov til at teste èn af tingene.

Ser frem til at vise jer resultatet af min og dyrenes test.

I har sandsynligvis nogen tanker omkring hvorfor jeg deler mine blogindlæg op.
Det er IKKE for at få flere læsere/ besøgere eller for at på anden måde gøre min blog mere populær.
Jeg slåsser HVER eneste dag med en god del kroniske sygdomme.
Flere af dem gør at jeg ikke kan sidde ved pc:n ret lang tid ad gange.
På grund af hukommelse osv så vil jeg hellere skrive flere korte indlæg end at lagre èt indlæg som jeg så skriver videre på.

Der har I forklaringen på det.

Håber I ser frem til at se produkterne i brug.
På gensyn :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar