fredag den 31. oktober 2014

LUX Shoppen

Jeg har, som nevnt tidligere, en del kæledyr.
Her hjemme bor der 2 mennesker og ikke mindre end 8 kæledyr.
Alle dyr fortjener mad, guf og varer af høj kvalitet.

Jeg bestiller mange af tingene til vores gnavere på LUX Shoppen
De har rigtigt hurtig levering og en fremragende service.
Hvis du skulle være utilfreds med noget, så ikke tæv med at tage kontakt til dem.
De løser ting hurtigt og nemt.

Lux Shoppen har , som noget forholdsvis nyt, fået ind noget der hedder Blogger Pakke
Det er en "lille" pakke med nogen ting de fører i shoppen. Værdien af tingene er vesentlig højere end den pris du betaler for pakken.
Du vælger selv hvilken art, ud fra listen, som pakken skal være egnet til.
Du må ikke selv vælge hvad du vil teste. Så det bliver en overraskelse.
Der er dog et krav at du så blogger om den pakke du har modtaget.
Din blog skal lige godkendes inden du kan modtage den pakke.
Det er dog ikke så store krav til tin blog.

Jeg bestilte en Blogger Pakke til rotter og ventede med spænding på hvad jeg ville modtage.
Jeg havde ikke de helt store forventninger men blev dog rigtigt glad når jeg såg hvad jeg havde modtaget.
I kan tro rotterne blev helt vilde og rigtigt glade for de ting jeg modtog.

Bare se her! Ser det ikke helt fantastisdk ud?
Her er min Blogger Pakke til rotter.

I kan se det her som et introduktionsindlæg.
Jeg vil blogge om selve pakken, med billeder, i et eget indlæg.
I vil kunne læse min egen og helt oprigtige mening om produkterne.
Jeg bliver ikke på nogen som helst måde sponsoreret, betalt, eller manipuleret til at kun skrive positive ting om produkterne. Er der noget jeg er utilfreds med så siger jeg det.

Skynd jer ind på Lux Shoppen allerede nu og kig på alle de flotte ting de har.
De sidder selv og syr de hængekøjer I kan købe i shoppen. 
Så der kan til tider være lidt ventetid på dem da de er meget populære.
Deres hængekøjer er af rigtigt god kvalitet og er bare SÅ lækre.
Så dem vil jeg allerede nu anbefale jer at kigge på. Hængekøjer finer I nemt lige her.

På gensyn.




Billedet er lånt fra Lux Shoppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar