torsdag den 18. juli 2013

Ended giveaway.

Så er det snart på tide med min første
GIVEAWAY!!!

Hvad er præmie?
Hvoran deltager I?

Rolig nu. Rolig ;-)

Præmien er..................





Blandet garn og en lille indkøbspose fraTiger.

Håber det er noget I kan bruge.

Men hvem kan ikke bruge lidt gratis garn ;-)

For at deltage skal I:

  1. Svare på spørsmålet: Hvad hedder vores kat?
  2. Dele opslaget på din blog og/eller facebook minimum 1 gang
  3. Skrive en kommentar til det her indlæg. Husk at oplyse din mailadresse.
Vinderen finder jeg når jeg når 10 faste læsere.
Så del del del del................................

Vinderen findes ved dem gamledagse metoden med papirstykker i en hat ;-)

Hav en skøn dag videre :-)

5 kommentarer:

  1. Tusind tak for at du deler min giveaway Helle :-)
    Ønsker du ikke at deltage?
    Hav en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  2. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    Simba Simba:)
    hugs
    Gerda
    nadorgerda@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D

      Have you shared my giveaway og fb or your blog?
      Don`t hesitate to become a regular reader.
      I will draw the winner when I got 10 readers on my blog.

      Have a wonderful day.

      Slet
    2. Katten hedder Simba.

      Delt på Facebook, og jeg følger via Bloglovin.

      Krydser fingre :)

      Slet
    3. Hej Tanja :-)

      Tak for din deltagelse.
      Vinder bliver fundet lige så snart jeg når 10 faste læsere.
      Hav en dejlig dag :-)

      Slet