lørdag den 1. juni 2013

Søstrene Grene

Jeg har hverken bil eller kørekort.
Så når min kærestes bror spurgte om vi ville med til Kolding storcenter takkede vi ja.
For to dage siden, torsdag, tog vi så afsted.
Hans bror havde nemlig hørt at jeg gerne vill i Søstrene Grene og at vi lige skulle have nogen ting med fra Bilka.
Dejligt når han eller deres mor spørger om vi vil med :-D
Drengene blev lige parkeret i bistroen imens jeg gik i Søstrene Grene, så kunne vi gå i Bilka ammen bagefter.
Det var dem ikke kede af. *SS*

Det var meget deprimerende men på samme tid glædes givende at være inde i Søstrene Grene.
Der var bare SÅ mange ting jeg ville have med hjem derfra.
Kunne sagtens have tømt butikken. Griner.
Grunden til at det var noget deprimerene at være inde i Søstrene Grene var ikke på grund af butikken.
Det var fordi det var sidst på måneden, så jeg kunne ikke bare shoppe løs :-(
Men det var måske lige så godt. Ellers havde jeg nok måttet leve på vand i en måned :-P
Siden jeg ikke havde ret mange penge til at shoppe løs for, så var der hobbyting der på min liste.

Lidt fik jeg da med hjem selvom kontoen var godt tom.


Købte lige en stofpose osse.
Den er godt fyldt.


Her er et samlingsbillede af de ting jeg fik købt.
Det er ikke ud til at være ret meget...



Diverse til scrapbooking.


Velcro, lim målebånd, resinblomster og guf.


Lækkert bomuldsgarn i lyserød, lyseblå, gul og lys grøn.


Så har jeg lidt til de dage hvor det regner, de dage hvor der er sol og jeg kan hygge mig udendørs, til om morgenen til min kaffe, til dagen når jeg ikke har andet at lave, til aftenshygge.
Hmm....
Kan lige så godt sige at jeg elsker hobby!! Hvis det ikke var for at jeg måtte sove om natten, så havde jeg haft hobbyting i hænderne 24/7.

Hav en skøn skøn dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar