onsdag den 17. juni 2015

Rito.dk

Rito, siden for dig der hækler/strikker.


(Aller først vil jeg sige at jeg har ikke på nogen måde fået betaling, blivet sponsoreret, eller på anden måde påvirker af Rito, til at skrive det her indlæg. Indlægget er skrevet med mine ord og med mine personlige meninger. Jeg er ikke på nogen måde blevet opfordret til at kun give positiv feedback.)

Jeg har lige fået øjnene op for en side med garn og tilbehør til alle os der strikker og/eller hækler.
Der er rigtigt gode priser og ofte tilbud både på garn og tilbehør.


Jeg fandt selvfølgelig mange ting jeg godt kunne tænkt mig og til gode priser.
Men jeg måtte lige begrænse mig lidt og KUN købe det jeg lige havde brug for.

Jeg har flere forskellige slags husdyr og kan godt lige at have mit hækletøj med rundt i lejligheden, men også når jeg går ud ad døren.
MEN! Jeg manglede lige noget at opbevare det hele i.

Så jeg endte med at købe en garntaske:




Jeg er allerede helt vild med den!!
 Den har god plads til det hele og er nem at tage med. Den har også en flor lilla farve <3
Nu er jeg fri for at jagte dyrene rundt i lejligheden for at de stikker af med mit garn.
Garnet er også beskyttet mod dyrehår, støv og lignende.

Jeg endte også med at købe den lille her:


Så nu kan jeg også holde styr på nogle af mine beregninger.
Jeg har nemlig MEGET dårlig hukommelse.
Hvis min kuglepen er væk og jeg er nødt til at lede efter en ny, så har jeg allerede glemt hvad jeg skulle notere, når jeg vel har fundet noget at skrive med.
Så den er til god hjælp og bliver brugt flittig.

Det var de to ting jeg bestilte, men det var ikke det eneste der var i min pakke......


Der var også et visitkort og 2 bolsjer.
De smagte RIGTIGT godt!

Skynd jer ind på Rito.dk og se om der ikke er noget I mangler.
De har hurtig levering!

Tak for nu.
Hav en god dag videre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar