torsdag den 6. november 2014

Bloggerpakke rotter - Foderskovl

Testingen af bloggerpakken er i fuld gang :-)
Billeder bliver taget lige så snart der er mulighed for det.
Er ikke altid lige så nemt at få de gnavere til at gøre som man vil.
De vil ikke helt sidde stille og forstår ikke hvad jeg vil have dem til at gøre.
De vil meget hellere lave ballade, lege og spise guf.
Det er nu et dejligt liv hvis du spørger mig :-)

Det første vi valgte at teste er foderskovlen.

Det er en stor og rigtigt fin skovl med en supergod pasform.
Afrundningen er, i mine øjne, helt perfekt!

Jeg har ikke ret mange eller store dyr, så for mit vedkommende synes jeg skovlen er ALT for stor til brug som foderskovl.
Men der er jo ikke nogen der siger at den ikke kan bruges til andet.

Jeg var fast besluttet på at teste skovlen, så det gjorde jeg.


Foderskovlen er nemlig osse rigtigt god til at bruge ved rengøring af burene.
Med rengøring tænker jeg selvfølgelig på til at fjerne strøelse fra burene.
Den jobben klarer foderskovlen osse rigtigt godt :-)
Hvis I har lidt større dyr, så som hund, kat eller hest, så er det her en rigtigt god skovl til foder.
Jeg vil bruge min foderskovl til at fjerne strøelse med.
Hvad bruger du din foderskovl til?
Måske du bruger den til noget helt andet og måske endda slet ikke til dyr.
Vis mig gerne billeder af hvad du bruger din skovl til, eller send et link i en kommentar :-)

På gensyn.

(Beklager den lange ventetid. Har haft problemer med min computer og jeg er stadig ikke rask.)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar