torsdag den 6. november 2014

Bloggerpakke rotter - Sideblok

Så er vi nået til sideblokken.

En smart lille ting der er god at sidde på, sove på, spise på og ikke mindst tygge i.
Sideblokken ville være rigtigt godt til deguene der bor her hjemme, så den fik de lov til at prøve.
Sådan her ser den ud:


Den fæstes rigtigt nemt og hurtigt i træmmerne på buret.
Eller jeg må vel måske "advare" jer.
SÅ nemt og hurtig var det ikke at få den sat op her hjemme.
Der er bare SÅ spændende at få nye ting, så de skal undersøges med det samme.
Det er ligemeget om det er sat op eller ikke.
Jeg prøvede gang på gang at få den op.
Deguene klatrede på mig og satte sig på sideblokken så jeg ikke kunne  holde i den.
Jeg blev simpelthen nødt til at vente til min kæreste kunne hjælpe mig.
Fordi selvom jeg flyttede deguene ned på gulvet så var de hurtigt klatret op i buret igen.
Og det siger meget. Deguene elsker nemlig at løbe rundt på gulvet.
Deguene var bare så utålmodige at det var helt vildt.
De ELSKER at få nye ting. Især hvis det er af naturmaterialer.

Men op kom den. Til sidst.

Beklager det lidt dårlige billede, men de havde sgu krudt i den bagdel, så det var ikke nemt at tage nogen gode billeder. Fordi lige så snart jeg kom hen til buret og åbnede lågen så er det mig de løber hen til.
Den sideblok er bare så god. Deguene elsker den. De sidder nogen gange og sover på den.
Den er osse rigtigt god at gnave i.
Den sidder rigtigt godt fast i buret, så jeg er ikke bange for at blokken pludselig falder ned.
Prisen er osse rigtigt god: 24,95 kr.
Jeg vil helt klart anbefale den til alle mindre gnavere.
På et tidspunkt vil jeg købe flere af dem.
De fylder ikke og er supersmarte til de gnavere der elsker at klatre og være højt oppe.
Sideblokkene vil osse vøre rigtigt gode til dyr der har problemer med at klatre, hoppe osv.
Så der kan sagtens laves en trappe op til en hængekøje eller lignende, så de lidt ældre dyr osse kan komme op i en dejlig hængekøje og putte med de andre.
Perfekt at lægge i julesokken til dine gnavere.

Løb og køb!

Nu genstår der 3 indlæg vedrørende bloggerpakken fra LUX Shoppen.

Håber I læser med videre.
Skriv gerne en kort kommentar. Jeg elsker den slags.
Hvis du ikke allerede følger min blog, så synes jeg at du skal gøre det :-)

På gensyn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar