søndag den 30. juni 2013

Mine hjemmelavede smykker.

Jeg synes det er på høj tid at I får mine smykker at se.
Der er mange ting jeg godt kan lide at bruge min tid på.
I hobby verden bruger jeg mest tid på at lave smykker, kort, strikke og hækle.

I burde egentlig fået det indlæg her for lang tid siden.
Men der kommer hele tiden noget i vejen.

Over til hovedpunktet med det her indlæg.
Nemlig billeder af nogen af de smykker jeg laver.

Hav en skøn dag videre :-)











Jeg elsker kommentarer. Så smid gerne en kommentar eller to.
Nyd søndagen :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny.
    Jeg smider gerne en kommentar. Især hos dem der er flinke til at gøre det samme hos mig, for det luner latså helt ud i tæerne :)
    Du laver nogle flotte ting og jeg kan fortælle dig, at rigtig mange af dine smyker blev solgt på Møllen. Tak fordi du var med til at hjælpe mig, med at hjælpe andre.
    God søndag ønskes du herfra Tullehuset

    SvarSlet
  2. Hej :-)

    Jeg smider osse gerne en kommentar eller to tilbage til de der gør der samme ved mig.
    Synes det er spændende at besøge nye blogs.
    Jeg besøger alle der giver mig en kommentar og/eller bliver fast læser hos mig.

    Tusind tak.
    Det varmer mit hjærte at høre :-)
    Hvis der ikke er ret mange smykker tilbage, sender jeg gerne nogen flere. Så I har nogen til jul osse :-)

    Ønsker dig og dine en fortsat god søndag :-)

    SvarSlet