tirsdag den 30. september 2014

Vand, gummistøvler og spaghetti

I dag er der  godt nok lidt trist vejr udenfor.
Gråt og vådt.
Det har regnet i hele dag.

Jeg tog ud ad døren ved kl 9 om morgenen.
Det regnede en smule.
Men er da "kun" vand, så er da ikke så slemt.

Kom ned i byen.
Havde hverken regntøj eller gummistøvler på.
SELVFØLGELIG!!!!
Det er bare SÅ typisk.
Jeg kom da til at træde i den eneste vandansamling der var lige på den gade jeg gik.
Det er bare så typisk for mig.
Men var nu ved godt mod alligevel, der var trods alt en grund til at jeg trodsede regn og smerter for at komme ud ad døren.
Jeg skulle nemlig til massage.

1 hel time massage :-D
Ønsker den slags var meget billigere.
På recept eller gratis for kronisk syge.
Men jeg havde været heldig og fået fat i et billig gavebevis.

I kan tro jeg NØD den tid.
Min alene tid.
Min MIG tid.
Ingen bekymringer, bare ligge der og nyde den dejlige behandling.

Det gjorde virkelig godt for krop og sjæl!

Nu sidder jeg så her som en overkogt spaghetti.
Helt slap og afslappet.
Træt på den gode måde.
En lille smule øm på den gode måde.

Lige nu er jeg bekymringsfri.
Det var som mit forråd med bekymringer blev masseret væk.

Sidder i mit eget lille hobbyhjørne og kigger ud ad vinduet.
Laver egentlig ikke noget.
Sidder bare her og nyder tilværelsen.
En tilværelse der lige nu er bekymringsfri og "smertefri".

Nyder et stort glas iskoldt vand.
Lukker øjnene et øjeblik.
Trækker vejret dybt.
Og smiler......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar