tirsdag den 30. september 2014

Testhækler - afsløring

Tilbage i juli skrev jeg at jeg var udvalgt som testhækler for en af mine store hobbyidoler.

Jeg måtte bare ikke afsløre hvad jeg hæklede og i hvert fald IKKE dele nogen billeder eller opskrift.
Grunden var at hun skulle først afløre det her til efteråret.
Det har hun nu så gjort.

Så jeg kan trygt dele et billede med jer UDEN at træde nogen over tærne :-)


Dessværre er det ikke et særlig godt billede. 
Det er et halstørkklæde sat sammen af flere lagkagestykker.
Opskriften var ikke 100% færdig, så af den grund har ikke mine jordbær nogen blade.
Kunne så heller ikke finde en god opskrift p internettet jeg kunne lide.
Med undtak af èn. Den kunne jeg så selvfølgelig ikke finde ud af....

Nøj! Hvor fik jeg bare lyst til kage lige så snart jeg startede med at hækle!
MUMS!

Er tæmmelig sikker på at den "ryger i kassen" til Julehjælpen.
Så kan den pynte og varme en lille pige i en familie hvor julegaver ikke havde eksisteret uden Julehjælpen.

Hav en skøn dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar