lørdag den 27. september 2014

OcdFantasyCreations

OcdFantasyCreations


Det vil fremover være et navn I vil se en del af.
OcdFantasyCreations vil nemlig være navnet på på diverse sider og shops jeg opretter fremover.
Tog mig lang tid at finde ud af hvad jeg ville kalde min shop på ETSY ,men så fandt jeg endelig på et navn jeg kan lide og der passer godt ind på mig. 
Min shop på Etsy er stadig temmelig tom. Lige nu er der kun èn opskrift der inde. 
Der vil forhåbentlig komme flere ting der ind lidt ad gangen. 

Den opskrift der ligger der inde nu, er opskriften på min svenske kirke i en engelsk og en dansk udgave.

Bare se det flotte og hyggelige lys

Beklager den lidt dårlige billedkvalitet.
MEN! Siden jeg vil prøve at sælge nogen opskrifter på den, så ønsker jeg ikke at det skal være alt for nemt at bare lige lave den ud ifra mit billede.

Som I kan se på billedet så er der et par ting der er lidt skevt. Det er ikke opskriften sin skyld, bare rolig.

Nu glæder jeg mig faktisk til de mørke aftener hvor jeg kan have min kirke tændt og nyde synet af den.
Jeg er født og opvokset i Sverige og det her er en klassist svensk kirke.
Jeg har osse en i træ der ligner den her. Den har så en lampe og en spilledåse i :-)
Den her vil da være rigtigt flot hvis man vil lave et julelandskab med sne, julemænd, engle osv....

Ville bare lige lave et hurtigt indlæg for at vise jer min flotte kirke der er lavet af Hama Midi perler.
Hav en fortsat fin weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar