torsdag den 17. juli 2014

Velkommen ind i mit kreative hjørne.

Velkommen til min kreative verden.


Hej med jer og et stort tak fordi du ville kigge forbi :-)
I det sidste lange stykke tid har der været mange ting der har stjålet min tid, opmærksomhed og energi.
Nu har jeg endelig fået lidt mere ro på. I hvert fald for et stykke tid.

Jeg har dog været kreativ indimellem.
I den anledning har jeg nu oprettet 4 nye sider på min blog: Armbånd, Halskæder, Hårpynt og Øreringe.
Tag gerne en smut forbi for at se lidt af hvad jeg hygger mig med.

Vi har dessværre osse måttet tage afsked med mange af vores dyr.....
Enten på grund af alderdom eller pludselig opstået, uhelbredelig, sygdom.
Men sådan er livet.

Til gengæld har vi fået 2 nye piger ind i familien.
2 Søde små deguer.
Tille og Luna. De er født 1/4 2014.


Hav en rigtigt dejlig dag :-)

Efterlad gerne en kommentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar