søndag den 27. juli 2014

Dagens store udfordring!

Jeg er i fuld sving med dagens udfordring. For mig er det i hvert fald på nær umuligt at lykkes 100%. Så jeg er spændt på resultatet ;-)
Min store udfordring i dag er at farve mit hår.
Det er da nemt tænker du nok nu.
Men forestil dig at du har en sygdom der gør at du ikke klarer af at holde hænderne op på hovedet i mere end 1-30 sekunder ad gangen før du er nødt til at tage dem ned igen.
Den anden store udfordring er at jeg bruger briller. men dem kan jeg ikke have på når jeg farver mit hår. For så bliver de farvede osse. Og jeg vil måske ende med at få brede striber på hver side af hovedet uden farve. Ikke så fedt.
Uden briller ser jeg meget dårlig. Selv med næsen på spejlet kan jeg næsten ikke se mig selv.
Prøv at farve dit hår med lukkede øjne og tag dine arme ned 1-2 gange per minut for at holde en pause.
Det er lidt af en udfordring.
Gider ikke gå til en frisør af flere grunde.
Igen pga sygdom kan jeg ikke sidde i de stole ret lang tid ad gangen. Det koster mange penge og jeg kan ikke tåle alle slags hårfarver.
Så ja, jeg gør det sgu selv. Havde dog min kæreste hjemme der kunne hjælpe mig med at tørre af den farve der kom udenfor.
NØJ! Det må være meget tænker I måske.
Men nej. Jeg har lært at leve med de fleste af mine udfordringer. Min hjerne danner sig et billede af hvor ting er. Også når jeg er på besøg ved folk. Det er ikke noget hverken mig selv eller andre bemærker.
Men jeg kan så navigere rundt her hjemme med lukkede øjne hvis jeg havde brug for det :-)

Beklager det kæmpe lange indlæg.
Tusind hjærtelig tak hvis du orkede eller gad at læse det hele igennem. Nu skal farven vaskes ud.
Hav en god dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar