mandag den 21. juli 2014

STORE problemer med øjne.

Jeg er ved at blive skør, på grænsen til sindssyg!!
Og det irriterer mig til de grader!

Og når jeg snakker om øjne, så er det nu dem man skal bruge til hæklede ting ;-)
Jeg har hæklet en ting helt ud af fri fantasi.
Den er fyldt og samlet.
Men den har ikke fået noget at se med.
Hvorfor?
Fordi jeg simpelthen ikke ved hvilke slags øjne den skal have.
Eller om den skal have et øje eller to.......

Lige pludselig fandt jeg ud af at den skal da have en ven!
Måske det ville blive nemmere så.
Men nej. Sukk.
Den er mindre end den første.
Så nu blev det endnu mere vankelig at finde ud af det med øjne.
Jeg har nemlig en eller anden idè om at de SKAL have ens øjne.

Kender I det?
Har I oplevet det samme?

Jeg aner ikke hvor lang tid de to har ligget gemt væk i en eller anden pose nu.......
Vil så gerne vise jer hvad jeg har hæklet.
Det er nemlig helt efter eget hoved.
Så ikke nogen opskrift.

Håber jeg snart kan se hvordan jeg vil have dem så I kan få dem at se.

Hav en skøn dag videre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar