lørdag den 26. juli 2014

Heldige mig!!!

Jeg har lige fået tilkendt førtidspensjon.
Så kaldet brøkpension. Får ikke ret meget udbetalt.
Men hvad gør et hvir jeg nu kan vinde alle de ting jeg har brug for :-)
Jeg har siden desember sidst år været SÅ heldig at jeg næsten ikke tør snakke om det.

Min største favorithækler, Twinkie Chan, holdt en STOR giveaway i desember måned.
Den var jeg bare SÅ heldig at vinde!!
Jeg blev bare så lykkelig over det.
Her kan I læse om den og se billeder af hvad jeg vandt.

Så vandt jeg en disney film.

Så vandt jeg et gavekort til Fona

Det var så det jeg vandt kun i desember måned sidst år.

Så kommer vi til 2014.
Vandt et par valgfrie sko fra Deichmann

For nogen uget siden vandt jeg endnu et gavekort fra Fona.

Nu her for kun et par dage siden vandt jeg det her fantastiske knivsæt.

Jeg deltog i en giveaway på Spuur Spot.

Hun har osse en fantastisk Blog
Jeg synes I skal kigge ind på hendes blog.
Især på hendes side: Julehjælpen.
Hun bruger rigtigt meget af sin fritid på at hækle, strikke og være kreativ på andre måder for at familier der ikke har penge til at fejre jul, har mulighed for at få en lille gave.
Det var en stor opbakning omkring projektet sidst år.
Måske kan du hjælpe?
Det skal være hjemmelavede ting, hobbymaterialer og lignende.
Der er osse brug for cellofan, pakketape, julegavepapir og andet til indpakning.
Brug et par minutter til at læse om det hele.
Måske har du noget liggende allerede?

Det var alt for den her gang.
Hav en skøn skøn weekend videre :-D
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar