torsdag den 27. juni 2013

Nyt hus, nyt legetøj, smykker og hæklet

Det er nogen af de ting der fylder meget lige for tiden.

I går bestilte jeg et nyt "hus", tilbehør og legetøj til rotterne :-D
Det er et kæmpestort bur.
I hvert fald i forhold til det dem bor i nu. Så måtte jeg ose lige bestille lidt legetøj, nye vandflasker og nogen andre ting når jeg først var igang.
Det var nemlig rigtigt gode tilbud på de ting jeg bestilte.
Bare selve buret var sat ned med 500 Kr.
Det sendes fra Tyskland, så der vil gå lidt tid inden jeg får det.
Det bliver sendt i 2 pakker.
Pakken med buret vejer 45 kg!
Håber fragtmanden har en af de der smarte selvklatrende vogne dimser.
Jeg bor trods alt på 1 sal.

Jeg lover at tage billeder så snart jeg får det hjem.
Skal tage en tur til Jysk næste uge.
De sælger nemlig fleeceplaid til 15kr/st.
Skal have fat i nogen stykker.
De skal jeg bruge til at lave hængekøje, hyggeposer og andre ting af til pigerne.
Der er iær et par af rotterne der elsker at gnave hul i stof, så jeg gidder ikke købe de "dyre" færdiglavede hængekøjer, når de alligevel ikke holder i lang nok tid til at det kan lønne sig.

Smykker og hæklet vil der komme noget af på min blog om ikke alt for lang tid.
Har noget færdigt der skal op på bloggen.
Er osse igang med at hækle en gave.
Der er en hel del nye idèer inde i mit hoved jeg vil prøve af.
Så mange ting jeg vil lave. Hvor skal jeg finde tiden til det hele?
Der er bare ikke mange nok timer i døgnet....

Så har I fået en lille opdatering og noget I forhåbentlig kan se frem til.

Hav en dejlig aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar