tirsdag den 25. juni 2013

En travel tid..

Jeg har det rigtigt travelt lige for tiden.
Der er fødseldage jeg skal være til.
Har kort jeg skal lave.
Dyr der skal passes, trøstes og nusses. Har nemlig en rotte der er kommet til skade :-(
Tøj, plaid og dyner der skal vaskes.
En lejlighed der trænger til lidt kærlighed.
Div bestillinger der skal laves.
Ting der skal fotograferes.
Giveaway der skal planlægges.
Og meget meget andet......

Der skal osse være plads til mig selv og afslapning.
Så lige for tiden er der desværre ikke meget aktivitet her på min blog.
Men lige så snart jeg er ved at være "færdig" med alle de ting der pludselig dukker op, så skal jeg nok bruge mere tid her igen ;-)

Jeg er osse igang med at tage billeder af de ting jeg laver, så I kan få det at se og måske osse finde noget I gerne vil købe af mig.

Krydser fingrene for at det ikke varer ret længe inden jeg er tilbage igen :-)

Ha det godt
Vh
Jenny

Ingen kommentarer:

Send en kommentar