tirsdag den 24. februar 2015

Kageopsats

Kageopsats, eller hvad?


Der findes rigtigt mange forskellige slags kageopsatser.
De laves af mange forskellige slags materialer og nogen er helt enkle imens andre er rigtigt flotte!
Her hjemme spiser vi ikke ret mange småkager eller andre former for kager.

Så hvorfor anskaffe sig èn?!?
Skal den bare stå til pynt eller gemmes væk og samle støv måske?

Nej, nej, nej.....
En kageopsats er ikke bare en kageopsats :-D
De kan bruges til rigtigt mange ting i alle boligens rum.
Hvad med at bruge den ude i badeværelset til sminke?
Hvad med at bruge den ude i køkkenet til kaffe kapsler?
Hvad med at bruge den i gangen til nøgler, pung, vaskekort osv?
Hvad med at bruge den i stuen til miniplanter?

ELLER!!

Hvad med at bruge den som jeg har gjort;
Til mine hjemmelavede smykker.

En penere smykkedisplay/opbevaring skal man lede længe efter :-)
Det smukke porcelæn får virkelig frem de smukke farver som smykkerne har.

I kan faktisk liiige se lidt af mine seneste smykker jeg har fået lavet.
Nogle armbånd på memorywire og smukke engle øreringe :-)

Er ved at være på høj tid at jeg får taget nogle billeder af de smykker jeg har lavet der kan købes.

Kan I alle sammen have en rigtigt god dag :-)
Nu skal der nydes en kop kaffe <3







Ingen kommentarer:

Send en kommentar