tirsdag den 10. december 2013

Gave til en baby

Jeg har i de sidste MANGE måneder "arbejdet" på en gave til et nyt familie medlem. Det er lidt indviklet at forklare hele historien og slægtskab. Så det nemmeste er bare at sige at den lille dreng er en del af familien på min kærestes side. 

Lige så snart jeg fik at vide det ville blive en dreng så gik jeg i gang. :-)
Lille Jonas kom til verden her i november.
Der gik et stykke tid inden vi kunne besøge ham. 
Nøj! Hvor er han bare sød<3
Normalt kan jeg slet ikke fordrage babyer inden de er mange mnd gamle. 
Men Jonas er bare så sød.

Når vi besøgte lille Jonas fik vi afleveret gaven jeg har lavet. 
Nu er I vel godt spændte på hvad i alle dage det er for en gave der tager så lang tid at lave ;-)
I skal lige huske på at pga mit helbred tager selv de mindste ting lang tid. 
Jeg klarede bare ikke af at stoppe når jeg først gik igang. Det blev til en ting, så en mere og så enda en....

Jeg har sat billederne sammen. Hvis ikke ville de fylde så meget at selv den mest interesserede ville miste interessen. 

Jeg vil ikke gå ind i nogen særlige detaljer omkring gaven. Jeg lader billederne tale for sig selv. 

De eneste ting jeg ikke selv har lavet er bleerne og natdragten. 

Hav en skøn dag videre :-)
Knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar