lørdag den 27. juli 2013

Advarsel!!! Sur garntyv på jagt :-(

Det er godt nok træls med de sure, gniene gamle gartyve.

Jeg havde en garntyv på besøg for nogen dage siden.
Sur og meget bestemt var han osse.
Heldigvis var det nu ikke det vigtigste garn han stak af med.
Havde gået igennem alt mit garn og fundet noget jeg ikke kom til at bruge.
Så havde planlagt at sælge det billig her på min blog.

Men desværre blev de planer skrinlagt da en herre lade sig ovenpå en stak med rødt raggegarn fra Mor Aase.
Han nægtet simpelthen at flytte på sig.
Når jeg så endelig fik ham væk var der jo hår udover det hele......

Ved den her tid har I sandsynligvis gættet at min garntyv er vores kat Simba :-D

Så jeg besluttede mig så for at hækle et lille tæppe til ham. :-)
Det kunne i hans verden ikke gå hurtig nok.
Han passet godt på mig og låg VED SIDEN af mig mens jeg hæklede i vej.
Normalt plejer han at lægge sig ovenpå det jeg arbejder med eller så driller han gerne og stikker af med garnet.
Men ikke den her gang.
Han vidste vel at det tæppe her ville blive hans.
Så Simba rørte det ikke før jeg var helt færdig.

Fandt en god plads til tæppet.
Og vupti så lade han sig ned med det samme :-)
Og jeg måtte ikke komme i nærheden af det tæppe.
For nu tilhører det Simba.


Beklager den dårlige billedkvalitet og støvet I måske kan se.
Men jeg var simpelthen nødt til at give ham slik for at få låne det tæppe så jeg kunne få lidt lysere billeder.
Han var IKKE tilfreds over at jeg stak af med HANS tæppe.
Så måtte lige skynde mig så godt jeg kunne.
Med mindre jeg ville have et styk sur kat der bed mig i mine fødder.
Han passet godt på og sørgede for at jeg lade hans plaid pænt på plads igen.

Dyr er da bare for skønne <3

Hav en dejlig weekend :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar