tirsdag den 14. maj 2013

Gaven til "mor"


Nu er Mor`s dag overstået og en ny uge er godt i gang. 

Som jeg nævnte tidligere fik jeg lavet en lille ting til "mor" på Mor`s dag.
Nogen af jer er måske lidt nysgerrige på hvad det er.
Jeg dekorerede en æske i vintage stil.
Hun fik osse blomster, nogen duftlys og en smuk lysestage til fyrfadslys.
Billeder siger oftest meget mere end ord.
Så her kommer lige nogen billeder af den æske jeg fik lavet:

Her er kortet der lå i æsken.

Her ser I låget.

Èn af siderne

Side nr 2.

Side nr 3.

Side nr 4


Skal lige tilføje at jeg er ikke en særlig god fotograf.
Æsken er i mørk vintage stil. Så det hele er mørkere end hvad billederne viser.
Jeg må sige jeg er godt tilfreds med resultatet.
Det her er kun anden gang jeg laver noget der er vintage inspireret.

Hav en rigtigt god dag :-)



2 kommentarer:

  1. Skøn, lille æske.

    Tillykke med bloggen - og velkommen til blogland :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :-)

    Håber du vil luske rundt nogen flere gange :-)

    SvarSlet