tirsdag den 19. maj 2015

Long time......

Hej med jer :-)

Jeg ved godt det har været stille her i et godt stykke tid nu.
Der er andre ting der har taget MEGET af min tid.
Har også været ramt af ekstra stærke smerter i flere dage.
Men jeg har ikke kun været placeret på min bagdel og ikke lavet noget som helst.
Her har hæklenålen været i fuld gang. (Er ved at teste hæklenåle. Mere om det i et kommende indlæg.)

Selvfølgelig er jeg også ramt af uheld vedrørende computere osv.
Har 1 laptop og 2 stationære her hjemme.
Skal nu siges at laptopen og min stationære computer er godt op i alderen nu efter hånden.
Sådan ca 12-17 år nu efterhånden.
De virker forholdsvis godt for at være så gamle og godt brugte.
Men NØJ! Hvor kan de drive mig til vanvidd nogle gange.
Min stationære lider af PMS, Alzheimers og jeg ved ikke hvad mere!
Jeg tænder den gerne om morgenen et par timer INDEN jeg skal bruge den.
Den er bare SÅ langsom. Og hvis jeg er uheldig så vil den slet ikke samarbejde i 1-2 dage, hvor den så er SÅ langt bagud at den ikke kan bruges inden den har lastet det mest basic ind.
NØJ! Hvor sætter det bare min tålmodighed på prøve!

Laptopen er nu ikke så meget bedre.
For det første så er batteriet for længst gået død.
Den er langsom og kan pludselig beslutte sig for at gå i sort eller blå skærm.
Uha! Blue screen of death er slet ikke sjovt.
Når den først beslutter sig for det så er den også nede for tælling i 1-2 dage og bagefter er der flere programmer og opdateringer der ikke virker mere osv.

Så de 2 kan jeg pludselig miste og ville være nødt til at begrave.

Så for en måned side (21/4) bestilte jeg så en ny stationær til mig selv :-D
Men!
Der gik så mit uheld ind igen....... :-(
Tro det er ej, men jeg har stadig ikke fået brugt min nye computer.
Ved ikke om jeg skal grine eller græde, så gør begge dele. :-D
Jeg fik den hjem og startede med at installere BullGuard.
Starter ALTID med sikkerhedsprogrammer først.
Så gik jeg videre med at installere og pludselig går computeren i stå!
Og jeg kan bare ikke få den til at starte op med at laste ind igen :-(
Så måtte sende computeren i retur.
Fik den så tilbage igen indenfor ÈN uge!
Hold da fast det gik hurtigt!
Og den skal sendes til hovedlageret i Sverige og så tilbage derfra.
Fik den så tilbage og glædet mig til at få den brugt :-)
Men jeg må virkelig være MEGA uheldig :.-(
Startede den op og der var der streger og firkanter og jeg ved ikke hvad der dækkede skærmen!
Det var ikke noget galt med hverken skærm eller stikket.
Ingen løse kabler inde i computeren osv...
Så måtte indse at computeren sansynligvis havde fået en transportskade....
Der gik der rigtigt mange følelser igennem mig. Jeg var arg, sur, frustreret, skuffet, ked af det og følte panikken komme snigende.

Computeren måtte sendes ind endnu en gang!!!
Nu venter jeg så på at få den tilbage. Igen.
Det vil nu være tredje gang jeg får den hjem.
Tredje gang er lykkens gang ikke? :-)

Tør ikke have for store forhåbninger den her gang.......
Men har en god følelse af at DEN HER GANG virker den og jeg kan få ro i sjælen.

Det er den største grund til at jeg ikke fået skrevet noget her på bloggen.
De computere der er her hjemme nu er ALT for langsomme og ustabile.

Men for at være lidt positiv vedrørende elektronik så har jeg ALDRIG (bank i bordet) været uheldig med mobiltelefoner :-) Der har jeg kun byttet fordi der er kommet smartere mobiltelefoner og den jeg havde sagde godnat grundet alderdom og ikke sygdom :-)

Jeg er bare SÅ langt bagud på bloggen lige nu.
Har mange billeder og indlæg der skal skrives.
Men mon ikke jeg kan komme up to date.
Jeg har i hvert fald kaffe nok <3

Kan I alle have en god dag.
På gensyn.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar